De ce ai nevoie de materiale promotionale personalizate pentru afacerea ta? Ti-a trecut prin cap ca sunt o pierdere de timp si bani atunci cand te-a sfatuit cineva sa le comanzi?

Hai sa luam, de exemplu, cazul urmator:

Andreea s-a mutat de curand intr-un oras nou. Nu stie mai mult decat drumul de la serviciu pana acasa si inapoi… multi stim ce se intampla in situatia asta. Printre intrebarile pe care si le pune inca de cand s-a mutat se numara “Unde ma pot relaxa dupa o zi de lucru?” si “Oare unde se mananca bine in oras?”.

Acum imagineaza-ti ca ai un local numit “La Burgerul dolofan”, unde clientii tai pot incerca diferite retete de burgeri deliciosi, alaturi de o portie generoasa de cartofi prajiti. Nu toata lumea are timp sa vina la local, asa ca livrezi si la domiciliu.

Andreea ajunge din intamplare la un eveniment organizat de restaurantul tau, sa zicem… un concurs de mancat burgeri sau un quiz.

Aici castiga de la tine unul dintre cele 3 materiale promotionale personalizate care sunt mandria ta – pe care poti sa le faci, de exemplu, la Agrafa Print. Ii dai un rucsac, o cana sau un breloc, toate imprimate cu sigla localului tau.

Cum te ajuta faptul ca i-ai oferit Andreei cele 3 materiale promotionale personalizate?   

Cani cu mesaje promo

Primul lucru pe care il face Andreea in fiecare dimineata este sa-si umple o cana cu cafea. La fel ca majoritatea dintre noi, nu-i asa?

Asa ca ea foloseste cana nou-nouta pe care i-ai daruit-o si, in timp ce bea, isi stabileste cateva obiective pentru ziua cu pricina.

Se gandeste la ce va manca peste zi si, pentru ca vede cana cu “La Burgerul dolofan”, hotaraste sa comande la birou un super burger pentru masa de panz.

Brelocuri personalizate

Andreea a iesit de la munca. A fost o zi lunga si tot ce isi doreste acum e sa se deconecteze complet. Ii mai e si o foame de lup asa ca se urca in masina.

Baga in contact cheile la care a legat brelocul “La Burgerul dolofan” si porneste prin oras in cautarea unui loc in care poate sa manance si sa se relaxeze in acelasi timp. Totusi, ii e prea foame ca sa caute minute intregi un restaurant sau sa riste incercand ceva nou care ar putea sa nu-i placa.

Brelocul “La Burgerul dolofan” ii aminteste ca, in tot orasul, un loc ii este extrem de familiar. Decizia devine astfel extrem de usoara, iar Andreea va manca la tine in aceasta dupa masa.

Rucsacuri cu mesaje promotionale

Pentru ce foloseste Andreea rucsacul cu sigla restaurantului tau?

Pai poate pune in el echipamentul sportiv si merge la sala. Dupa o ora de fitness sau o clasa de zumba, Andreei ii e foame si stie ca merita ceva bun dupa un asa efort. Suna asadar la “La Burgerul dolofan” pentru o portie de ceva delicios.

Uneori Andreea o sa comande de la tine pentru ca ai un produs bun. Dar, de si mai multe ori, fata alege burgerii pentru ca apartamentul ii e plin de materiale promotionale personalizate cu sigla “La Burgerul dolofan”.

Aceste obiecte iti fac reclama in mod subtil, creeaza o relatie intre restaurantul tau / firma ta si Andreea si, chiar daca nu ai cele mai ieftine sau cele mai populare produse de pe piata, oamenii vor cumpara de la tine pentru ca te cunosc.

Tu ce crezi? Ce materiale promotionale personalizate se potrivesc cel mai bine afacerii tale?